El passat dimecres una delegació de l’Ajuntament de Blanes va reunir-se al Parlament de Catalunya amb el conseller de Territori i Sostenibilitat Josep Rull per tal de traslladar-li l’acord que el Ple de Blanes va adoptar en reconeixement del resultat de la consulta popular sobre la perllongació de C-32.
El regidor de la CUP de Blanes, que va participar en aquesta trobada en representació de la formació de l’esquerra independentista, ha manifestat que “tot i que el el territori ja ha parlat i ha dit clarament NO al projecte el conseller ens va comunicar que el Govern de la Generalitat ja havien pres una decisió al respecte i que pensen tirar endavant unilateralment el projecte”
La CUP ha denunciat que malgrat la voluntat expressada a les urnes contra el projecte de perllongació de la C-32 el passat 17 d’abril, la Conselleria de Territori i Sostenibilitat hagi assegurat que pensa iniciar les obres aquest mateix any. A més la formació independentista ha manifestat el seu malestar pel menyspreu que el conseller Josep Rull va mostrar cap a la ciutadania que democràticament va expressar-se en la consulta del 17 d’abril quan aquest va afirmar que la decisió ja estava presa.
La Generalitat va anunciar que crearà una Comissió Pública per millorar mediambientalment el projecte de la C-32. Pel portaveu la CUP “ l’actitud i les formes mostrades per Josep Rull i la seva conselleria suposen un frau democràtic i una burla cap a la gent del territori”, tot referint-se a la creació d'aquesta comissió pública quan la decisió ja està presa.