Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Intervencions de la CUP al ple de la Diputació de Girona del mes de març
15/03/2016 Política
Lluc Salellas, de la CUP de Girona Lluc Salellas, de la CUP de Girona
Decrets (corresponents al mes de febrer)
Decret núm. 254, de 16 de febrer de 2016. Concedir la subvenció PS/10242 a l’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell per als Actes de celebració del 50è aniversari de la Cantada d’Havaneres de Calella de Palafrugell. Import 50.000,00 €.
Decret núm. 255, de 16 de febrer de 2016. Concedir la subvenció PS/10232 a l’Institut Escola d’Hostaleria de Girona, per als Actes del 50è aniversari de l’Institut Escola d’Hostaleria de Girona. Import 20.000,00 €.
Decret núm. 330, de 24 de febrer de 2016. Concedir la subvenció PS/10231 al Fòrum Gastronòmic, SL per al Fòrum Gastronòmic Girona 2015-Espai Arròs. Import 18.000.00 €. (ja ha rebut altres subvencions de la Diputació o Dipsalut)

Precs i preguntes
Festival de Cap Roig
- Entrades gratuïtes per la Diputació
- Model de subvencionar un festival que ja funciona
- Exemple d’opacitat. Encara no hem rebut una petició del 18 de desembre
Xaloc/corrupció
- Preguntem quines accions van prendre (si és que en van prendre alguna) per controlar les empreses implicades en el cas Manga.
- Preguntem si la Diputació té coneixement d’altres contractes amb empreses implicades en casos de corrupció
Opacitat
- Preguntem sobre el fet que durant les últimes setmanes ja no podem accedir a segons quina informació sol•licitada
Refugiats
Preguntem si hi ha previst alguna actuació de suport per acollir refugiats

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  7. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  8. Nazione rebutja el projecte d'autonomia de Còrsega i el considera una renúncia als drets del poble cors
  9. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  10. Treballadors de les biblioteques convoquen una bicicletada per denunciar la despesa pública destinada al Tour de França
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid