Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2015
La CUP de Celrà governarà amb majoria absoluta

La CUP de Celrà ha obtingut més del 51% dels vots i 7 regidors/es de 13

25/05/2015 Política

La CUP de Celrà, amb Dani Cornellà al capdavant, ha aconseguit trencar l'empat a regidors de l'última legislatura i governarà en majoria absoluta els propers quatre anys després d'obetenir 7 regidors.

La CUP ha obtingut més del 51% dels vots i els 7 regidors/es de 13.

La CUP ha doblat a la població del Gironès en relació a l'any 2007. Aquell any un empat a tres regidors amb Independents de Celrà (marca blanca d'ERC) i Entesa es va resoldre amb l'alcaldia compartida entre els republicans i la CUP. Daniel Cornellà va ser nomenat l'alcalde els dos primers anys i Gerard Ferández els dos últims.

En aquestes municipals del 2015 la CUP de Celrà ha aconseguit aglutinar al seu voltant una massa de votants que per aquesta legislatura ha decidit donar-li la vara del consistori únicament a la formació independentista, un èxit atribuït aa l'experiència de govern acumulada en els últims quatre anys, el treball amb transparència i l'elevada participació ciutadana en els assumptes del municipi.

Els perfils a les xarxes social de la CUP de Celrà comentaven amb ironia que "Sembla que no voler treure l'estelada no ha estat gens penalitzat per la gent."

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid