Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2015
Compromís per Cerdanyola reparteix sabonets per "fer net a l'ajuntament"

La candidatura Compromís per Cerdanyol-CUP ha portat a terme una curiosa campanya distribuint sabonets amb el lema  "fem net a l'ajuntament", dins la campanya #DecidimCerdanyola per a les Municipals 2015

20/05/2015 Política

El Compromís per Cerdanyola-CUP ha repartit en pocs dies 2000 sabonets artesanals amb el lema "fem net a l'ajuntament!" per denunciar l'endeutament, l'opacitat i les polítiques de privatitzacions portades a terme pel governs del PSC durant els darrers anys.

Cerdanyola ha estat fins ara un feu del sector més dur del PSC-PSOE, i una ciutat amb un gran forat de deute i mala gestió, amb grans obres faraòniques i propagandístiques que han comptat amb una forta oposició de la població, com el Centre Direccional, el pont del Riu Sec i altres obres inacabades.

Durant la campanya, dinamitzada a través del web www.decidimcerdanyola.cat, han anunciat que impulsaran un programa de remunicipalitzacions en el cas d'aconseguir tenir prou força per formar govern. Una proposta que, conjuntament amb la negativa a pagar l'immens deutre contret pel consistori durant els darrers anys, formen part dels eixos bàsics de la campanya.

Suport dels diferents col·lectius de l'esquerra local

Per altra banda, aquesta candidatura emmarcada en la Unitat Popular d'aquesta ciutat i que forma part de les Candidatures Alternatives del Vallès (CAV), han rebut el suport del col·lectiu Pirates de Catalunya per a les pròximes municipals del 24 de maig de 2015.

 

 

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. El professorat rebutja massivament l’acord educatiu i reforça les vagues del 16 al 20 de març
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid