Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2015
La CUP i el Compromís per Cerdanyola sumen forces de cara a les properes eleccions
20/04/2015 Política
La CUP Cerdanyolai el Compromís per Cerdanyolahan anunciat que concorreran de forma conjunta a les eleccions municipals del proper 24 de Maig a Cerdanyola. Aquest acord forma part d’un procés de reconeixement mutu i de trobada en espais de treball compartits. La CUP participa per tant dins de la candidatura de Compromís per Cerdanyola en una llista on que comptarà amb un terç de membres provinents de la CUP de Cerdanyola.

Aquest acord és la culminació d’un procés de confluència de les Candidatures Alternatives del Vallès (CAV) i de les quals en forma part el Compromís per Cerdanyola, amb la Candidatura d’Unitat Popular (CUP), que durà a agrupar els vots de les CAV­CUP a la comarca per sumar a la diputació de Barcelona i al consell comarcal, òrgans absolutament opacs a la ciutadania. Estem convençuts que aquestes properes eleccions seran les de la llum i els taquígrafs, també en aquestes institucions.

Cal remarcar que aquesta candidatura del Compromís no és una coalició, si no un espai de treball municipal del qual la CUP en forma part. El Compromís és converteix així en el pal de paller de la Unitat Popular i l’esquerra regeneradora a Cerdanyola i l’única opció que pot suposar un canvi de veritat en les polítiques d’aquest Ajuntament. És per aquest motiu que el Compromís està obert a continuar sumant abans i desprès de les eleccions amb totes aquelles persones i partits que comparteixin una línia de canvi real al Ajuntament. Un Ajuntament que ha tingut governs de diversos colors però que sempre ha aplicat la mateixa política del totxo i del clientelisme com a única manera de funcionar.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  4. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  5. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  6. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  7. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  8. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  9. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  10. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid