Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
27S
La CUP de Cerdanyola "engega motors" per la ruptura

El passat dissabte es va celebrar a l'Ateneu d'aquesta ciutatd l'Assemblea Oberta "Per la ruptura", en què hi van participar la CUP i el Compromís per Cerdanyola

02/02/2015 Política

Després de l'Assemblea Oberta realitzada dissabte en aquesta ciutat, la CUP de Cerdanyola ha destacat que "El 2015 es preveu un any carregat de propostes, mobilitzacions i esperances en el terreny polític."

Quant a les eleccions autonòmiques assenyalen que "En l'horitzó, les eleccions municipals de maig s'entrecreuen amb les autonòmiques del 27S que haurien de concretar la ruptura democràtica amb la legalitat espanyola i l'inici d'un procés constituent que ens porti a l'assoliment de la llibertat nacional, la justícia social i l'aprofundiment democràtic: els tres eixos en què es mou la política catalana actual."

El nucli de la CUP ha estat  la impulsora a Cerdanyola, conjuntament amb el Compromís per Cerdanyola, de l'Assemblea Oberta "Per la ruptura" que es va celebrar dissabte 31 de gener a l'Ateneu, i que va donar el tret de sortida d'un seguit d'assemblees obertes a organitzacions i persones "per tal de donar forma i contingut a la candidatura que la CUP i altres forces polítiques de l'esquera rupturista presentaran a les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 27 de setembre."

Valora
Rànquings
  1. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  2. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  3. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  4. El pont de Santa Cristina d’Aro torna a lluir estelades en plena operació retorn
  5. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  6. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
  7. TV3, instrument d’alienació lingüística i nacional?
  8. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
  9. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  10. Albert Ibañez "Patufet", en la memòria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid