Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CORRUPCIÓ
El diputat de la CUP David Fernàndez presideix la comissió d'investigació sobre frau i evasió fiscal i les pràctiques de corrupció política

Fernàndez ha fet públic que la retribució que li pertocarà a la CUP per assumir la presidència de la comissió la donaran a les dones de Kobane.

03/11/2014 Política

La comissió d'investigació sobre frau i evasió fiscal i les pràctiques de corrupció política que presideix el diputat de la CUP David Fernàndez ja està constituïda al Parlament de Catalunya tot i el vot en contra del PP a que Fernàndez la presidís i l’abstenció de Ciutadans que ha advertit del perill que Fernàndez “barregi la feina de la comissió amb el 9-N” (a la qual cosa la diputada de la CUP Isabel Vallet ha respost “Pujol és l'antítesi del 9-N”). El diputat d’ERC Oriol Amorós ha lamentat que per primera vegada es posi en dubte la presidència d'una comissió (opinió compartida pels diputats d’ICV-EUiA, PSC i CiU).


La presidenta del Parlament, Núria de Gispert, ha obert la sessió constitutiva de la comissió abans de cedir el lloc a David Fernàndez que ha defensat que la comissió ha de ser "àgil, eficient i útil a la societat" per "cartografiar i radiografiar" aquestes pràctiques il·legals. El diputat de la CUP ha anunciat que demanarà al Parlament que obri un espai web específic sobre els treballs de la comissió i ha fixat la primera reunió pel 14 de novembre (en la qual hauran d'estar enllestits el pla de treball i les peticions de compareixences). Fernàndez també ha fet públic que la retribució que li pertocarà a la CUP per assumir la presidència de la comissió la donaran a les dones de Kobane.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  4. El sindicalisme combatiu convoca una manifestació alternativa per a la vaga general a Barcelona
  5. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  6. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  7. Fem Catalunya Nord presentarà el Manifest de Perpinyà coincidint amb la Diada del 7 de novembre
  8. Llibertat.cat, vint anys amb veu pròpia
  9. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
  10. Provocació francesa mentre els nord-catalans denuncien el Tractat dels Pirineus
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid