Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Jornades 6,7 i 8 de Maig: Lluitem per l'Educació que desitgem

En el marc de les jornades de lluita els dies 6,7,8 de Maig que es produeixen arreu del país sota el lema "Educació del poble i per al poble", el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans fem una crida a la normalització dels horaris dels estudis universitaris per tal de que siguin compaginables amb la jornada laboral.

En una situació en que les joves es veuen forçades a assumir treballs precaris per poder fer front a les pujades de taxes, elevats preus de transports i altres estigmes, volem fer visible la incompatibilitat d'aquests dos elements.

Tota aquesta situació ve donada de la mà de la ofensiva neoliberal que vol impedir l'accés de les classes populars als estudis superiors, de manera que, en un futur pròxim, només els fills de les elits puguin gaudir d'aquest dret fonamental.

En aquest context, als Països Catalans plantem cara i ens mobilitzem en front aquest atac al caràcter públic i popular de la Universitat que volem construir, i ens solidaritzam amb la vaga que els nostres companys del País Valencià estan duent a terme contra l'eliminació de línies d'ensenyament en la nostra llengua.

Lluitem per l'Educació que desitgem:
PROU ATACS A LA DIGNITAT DE LES JOVES ESTUDIANTS I TREBALLADORES


*Els espais de major densitat de classes (els de color més obscur, imatge) coincideixen amb els horaris laborals més comuns.

Per això és incompatible estudiar i treballar.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  4. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  5. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  6. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  7. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  8. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
  9. Cal repensar el model sindical
  10. Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per les llibertats nacionals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid