Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
PARTICIPACIÓ CIUTADANA
La CUP Girona vol afavorir la participació ciutadana

La formació independentista ha decidit que centrarà la seva activitat política al voltant de quatre eixos d'acció.

06/02/2014 Política
La CUP de Girona ha iniciat una nova forma de treball que començarà aquest primer semestre del 2014 i vol servir per afavorir la participació ciutadana. Per tal de ser més efectius políticament, i amb la voluntat que més gent s'impliqui en el projecte de la CUP, la formació independnetista  ha decidit que centrarà la seva activitat política al voltant de quatre eixos d'acció, vinculats a temàtiques o reptes que consideren que la ciutat ha d'abordar en aquests moments.

Per a dinamitzar aquestes campanyes temàtiques es crearan grups de treball oberts a la participació de tothom que vulgui participar-hi, siguin membres de la CUP o no. Les campanyes duraran des d'ara fins al mes de juny.

A continuació s’exposen els quatre eixos d'acció, amb la data i lloc de les sessions obertes de treball:

Girona republicana. Dijous 6 de febrer, 19.30h Casal Independentista El Forn

Reactivació econòmica. Dimarts 11 de febrer, 19.30h Casal Independentista El Forn

Girona activa i participativa. Dijous 13 de febrer, 19.30h Casal Independentista El Forn

Girona Residu Zero. Divendres 14 de febrer, 19.30h Casal Independentista El Forn

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. 13 anys sense en Toni Lecha
  10. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid