Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
VAGA D'USUARIS
Concentracions i vaga informativa contra la pujada abusiva del preu del transport públic

La plataforma Stop Pujades Transport ha convocat per demà dimecres 12 de febrer a les 7 de la tarda la vuitena mobilització ciutadana contra la pujada abusiva del preu del transport públic

11/02/2014 Res-pública
Demà a les 19 hores  hi haurà concentracions(de 19:30 a 20:30 hores  vaga informativa) en protesta contra la pujada abusiva del preu del transport públic a diferents punts de la demarcació de Barcelona:

Arc de Triomf, Ciutat Meridiana (18:30h), Clot, Congrés, Fontana, Horta, Hospital Clínic, Jaume I, la Pau, les Corts, Llucmajor, Maragall, plaça de Sants, Poblenou, Poble Sec, Roquetes (18:30h), Sagrera, Sant Andreu, FGC Sarrià, Vallcarca, plaça Marina de la Zona Franca. Artigues-Sant Adrià, Badalona-Pompeu Fabra, Badia del Vallès, Castelldefels, Cardedeu, Cornellà, Gavà, la Garriga, l'Hospitalet (L5 Pubilla Cases), Mataró (20h), Molins de Rei, Premià de Mar, Sabadell Nord (19:30h), Sant Boi de Llobregat, Sant Cugat, Sant Joan Despí, Santa Coloma (plaça de la Vila), Vilafranca del Penedès.

Les mobilitzacions tenen el suport d’entitats veïnals com la Federació d’Associacions de Veïns de Barcelona, partits polítics (el diputat de la CUP David Fernández ha participat en diverses concentracions) i sindicats  (representants d'UGT, Comissions Obreres i la CGT han fet públic aquest dimarts el suport a les protestes ciutadanes contra l'augment de les tarifes i la COS recolza les concentracions des dels primers dies).

Manifest de Campanya, llistat d'entitats/associacions/sindicats adherits, llistat de càrrecs electes contra pujada

Valora
Rànquings
  1. Mor Lluís Serra Sancho, històric independentista de Sant Andreu i membre de Meridiana Resisteix
  2. “La unitat nacional és el moll de l’os de l’independentisme”
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. Actes d'homenatge al Txiqui i als darrers afusellats pel franquisme
  5. Dissabte 11 d'octubre, Sarau independentista a Igualada (30 anys de la inauguració del Jimmy Jazz)
  6. 27 de setembre de 1975
  7. Preservem el Maresme valora positivament la segona jornada de debat sobre el transport públic i el futur de la R1
  8. Més de cent entitats i col·lectius ja donen suport a la manifestació ruralista que sota el lema "Defensem la terra. Volem pobles vius"
  9. Milers de veus clamen contra Mazón en l’onzena marxa
  10. L’ANC denuncia les vulneracions de drets humans de l’Estat espanyol davant del Consell de Drets Humans de l’ONU
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid