Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#StopPujadesTransport
4a jornada de protestes contra la pujada de tarifes al transport públic

Dimecres a les 19h a les estacions de Llucmajor L1, Renfe Torre Baró R2, Santa Coloma L1, Sant Andreu L1, Clot L1, Arc de Triomf L1, Fontana L3, Horta L5, Plaça de Sants L5, La Pau L2, Zona Franca, Badalona-Pompeu Fabra L2 i Renfe Castelldefels.

13/01/2014 Drets i Llibertats

Després de tres jornades de mobilitzacions contra la pujada de les tarifes del Transport públic, la Plataforma #Nopaguem convoca noves concentracions als barris el proper dimecres a les 19H.

Darrerament la Coordinadora Obrera Sindical(COS) ha denunciat les despeses de TMB de 174.062,39€ en la rotulació de les 5 línies d’autobusos de la segona fase de la Nova Xarxa d’autobusos i 47.304€/any en WIFI gratuït pel Bus turístic.

Recordem les concentracions i manifestacions del passat 30 de desembre, les protestes del 3 de gener i la 3a jornada de protestes del passat 9 de gener.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  3. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  4. Commemoració del 50è aniversari de l’assassinat d’Oriol Solé Sugranyes en la 91a concentració de Via Laietana 43
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. Setmana Santa: el xantatge lingüístic
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. El Correllengua i la Franja.
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid