Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
RACISME
Nova "piulada" insultant de Josep Anglada

El líder ultradretà va fer ahir un tuit despectiu en relació a una fotografia on sortia un nen negre amb una estelada

03/01/2014 Drets i Llibertats

Ahir el líder del partit ultradretà Plataforma per Catalunya va tornar a utilitzar el twitter per insultar. El tuit de Josep Anglada comentava una imatge on sortia un nen negre amb una estelada amb aquest text: " Estem arreglat. Si aquests han de ser els nous catalans, jo marxo de Catalunya. PRIMER ELS DE CASA". El polític ultradretà ja havia fet una piulada racista 24 hores abans quan va esciure "Que putada! Dos de los cuatro primeros bebés del año en Catalunya son inmigrantes. Primero los de casa!". Les piulades racistes de Josep Anglada han estat fortament criticades a les xarxes socials i Àngel Colon dirigent de Nous Catalans de CDC ha anunciat que les portarà a la fiscalia per si són constitutives d'algun delicte.

Anglada sovint utilitza el seu twitter per fer comentaris despectius i insultants. Especialment polèmics van ser els seus tuits "dedicats" a Bertran Cazorla, Oriol Junqueras o Arkaitz Iza (un dels organitzadors de la manifestació antifeixista de El Vendrell del passat 29 de juny).

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. Es presenta el llibre "La moguda juvenil a la Prosperitat. 1980-2000"
  10. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid