Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Hospitalet es mobilitza contra la visita de Josep Anglada

Davant l'acte de caràcter feixista convocat per Plataforma per Catalunya pel proper dissabte 23 d'octubre a la nostra ciutat, un grup d'entitats i persones a títol individual volem manifestar el nostre total rebuig a aquesta convocatòria i a la reunió de feixistes a l'Hospitalet.

El partit xenòfob Plataforma per Catalunya prossegueix amb la seva precampanya electoral. Aquest dissabte farà una parada -una furgoneta amb la imatge de Josep Anglada es dedica a voltar pels carrers- a l'Hospitalet del Llobregat, però l'aturada no serà plàcida.

22/10/2010 08:47 Drets i Llibertats

Diverses plataformes, entitats i partits han anunciat que es manifestaran dissabte al migdia a la plaça de l'Ajuntament de l'Hospitalet contra l'acte que el partit ha organitzat a la Farga, un espai que és municipal. Tot amb tot, han optat per no fer la convocatòria a la mateixa hora que l'acte -previst per les cinc de la tarda- per evitar incidents.

La concentració antifeixista tindrà lloc a les dotze del midia a la plaça de l'Ajuntament i està previst que marxin fins l'escultura l'Acollidora de la Rambla de Just Oliveras i que representa la voluntat d'integració de la ciutat. També hi acudiran la Federació d'Associacions de Veïns de la ciutat, el Centre d'Estudis de l'Hospitalet, i la Fundació Akwaba d'ajuda al desenvolupament, entre altres. Unitat contra el racisme i el feixisme està publicitant la convocatòria antifeixista.

Diverses entitats, sindicats, persones a títol individual i formacions com ICV-EUiA o ERC ja han confirmat assistència després que el PSC cedís l'espai municipal al partit racista.

Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  3. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  4. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  7. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  8. Fa nou anys que ens va deixar Ton Ribas i Sala
  9. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  10. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid