Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP Badalona lamenta la falta de solucions per poder reprendre l'activitat del Cercle Artístic

La formació independentista anima a tots els badalonins, badalonines i entitats a seguir donant suport al manifesta través del web , així com a participar activament a la jornada reivindicativa del proper dissabte 5 de novembre a la Plaça de l'Amistat.
 
La CUP de  Badalona opina que la moció aprovada al Ple municipal del passat octubre sobre el tancament del local del Cercle Artístic de Llefià no es correspon amb les necessitats ni la gravetat de la situació. La moció finalment aprovada, d'una banda, no insta a l'equip de Govern a retornar immediatament el local al Cercle Artístic, que es troba actualment sense espai per poder desenvolupar la seva activitat, sense cap explicació convincent per part de l'Ajuntament.

03/11/2011 04:04 Cultura
D'altra banda, aquesta moció no condemna les males arts de l'Ajuntament de Badalona, governat des de fa mig any pel Partit Popular (PP). Que es pugui clausurar unilateralment el local d'una entitat social, dedicada al foment de l'art i la cultura a la nostra ciutat, no sembla que pugui ser motiu de reprovació ni per CiU ni pel PP, partits que van aprovar la moció al Ple de la setmana passada. Amb aquest nou pacte al Ple, el grup municipal de CiU s'alinea amb les tesis més dures i amb les pràctiques més tèrboles del govern local, aplaudint fins i tot una actuació que no té cap mena d'aval democràtic.

Segons Toni Flores, militant de la CUP i activista veïnal, "aquesta nova agressió contra el teixit social ens dóna una idea del pacte tàcit que hi ha entre PP i CiU. Mentre uns retallen drets fonamentals com el de la salut o l'educació des de la Generalitat, els altres es carreguen els drets de les entitats a Badalona. Representen un tàndem perfecte i es donen suport en cada àmbit". De la mateixa manera, Flores assenyala que “ens temem que l'acció contra el Cercle Artístic és només l'inici de la cacera de bruixes contra les entitats que no combreguen amb l'ideari del PP”.

Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  6. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  7. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  8. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid