Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
VAGA DE MESTRES I PROFESSORS DE LES ILLES
La CUP Badalona fa una aportació econòmica a la caixa de resistència per als docents de les Illes

La CUP Badalona va donar suport a la vaga de docents a les Illes amb una aportació de 100€. Assistents a la xerrada del passat 2 d’octubre també van fer els seus donatius particulars.

10/10/2013 Educació
La CUP Badalona ha donat suport econòmic a la vaga de docents a les Illes amb un ingrés de 100€ a la caixa de resistència. Amb aquesta acció, l’organització va voler ajudar les docents a seguir amb la seva lluita i a pal·liar les minves en els seus sous per tants dies de vaga.

Arrel de la xerrada sobre la VAGA DE DOCENTS A LES ILLES, organitzada per la CUP el passat 2 d’octubre, i que va comptar amb la participació de Antoni Lluís Trobat (Activista cultural de les Illes), Carles Sastre (Intersindical-CSC) i Carme Martínez (Badalona es mou-Assemblea Groga), molts dels assistents van fer donatius particulars, que es van ingressar conjuntament amb l’aportació de la CUP, amb una suma total que va superar els 300€.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  6. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  7. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  8. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  9. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid