Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Cacera de bruixes
Indignació a les Illes per l'expedient al director de l'IES Marratxí

L'Associació d'Estudiants Lliures de Balears (ELB) s'ha atribuït, al seu mur de Facebook, que ha suposat l'obertura d'un expedient per una "falta molt greu per conculcar el dret a l'educació"

20/12/2013 Educació
IES Marratxí IES Marratxí

"Al més pur estil feixista: el Círculo assenyala, la Conselleria acata i el cap d'Inspecció executa", amb aquestes paraules, l'Assemblea de Docents de les Illes titula el comunicat de premsa on expressa la seva indignació per l'obertura de l'expedient al director de l'IES Marratxí, Jaume March, l'obertura d'un expedient per una "falta molt greu per conculcar el dret a l'educació" durant els dies de vaga.

Per la seva banda, l'STEI també ha expressat, en primer terme, el nostre suport absolut al director expedientat, a la vegada que ha denunciat l’actitud prepotent, autoritària i repressiva de la Conselleria d’Educació, incapaç de fer una passa en la resolució del conflicte que viu l’ensenyament de les Illes Balears des de fa tants de mesos.

El sindicat rebutja rebutja les mesures que els responsables de l’Administració han pres tant en aquest darrer cas com en els dels directors i de la directora de Maó, i lamenta profundament que el Govern segueixi enrocat en les seves tesis d’alimentar la crispació, l’arbitrarietat i una pràctica indigne de “cacera de bruixes” amb aquells equips directius que no es dobleguen a les consignes autoritàries de la Conselleria.

Reivindicació al Facebook

L'Associació d'Estudiants Lliures de Balears (ELB) s'ha atribuït la denúncia al director de l'IES Marratxí, Jaume March, que ha suposat l'obertura d'un expedient per una "falta molt greu per conculcar el dret a l'educació”. Concretament han escrit al seu mur de Facebook, “¡¡Las denuncias de esta asociación comienzan a dar resultado!!”, segons informa el dBalears

L'entitat ja publicà el passat 16 de desembre que March tenia obert un expedient, dies abans que se li notifiqués al director. L'Associació publicà el següent text: "Concretamente en el IES Marratxí la politización y la discriminación lingüística e ideológica es elevada.Desde que surgimos como asociación hemos estado recibiendo muchos casos de este centro, y ante las denuncias interpuestas el director de este centro tiene un expediente abierto".

Aquesta entitat de recent creació, lligada a la Fundación Círculo Balear, s'autodefineix així: “S'Associació d'Estudiants Lliures de Balears (ELB) ès una associació estudiantil que aposta per una educació apolítica i bilingüe balear-castellà basada en es respecte cap a ses persones, indistintament de sa seva ideologia i llengo, així com s'estima cap a ses dues llengos cooficials de Balears”.

Es dona la casualitat, que la presidenta d'ELB, Laura Venzal, és exalumna de l'IES Marratxí.



Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  9. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
  10. La Fiscalia reconeix tortures a Via Laietana però arxiva el cas per falta d’autors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid