Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Urbanisme
Ruta històrica per Les Corts de Barcelona per conèixer la seva evolució
11/11/2013 Història

L'Ateneu Popular de Les Corts ha organitzat una ruta històrica al barri per tal de descobrir com ha anat variant el seu territori, l'urbanisme i la seva extensió al llarg del temps.

El punt de trobada serà el proper diumenge 17 de Novembre a les 10h a la Porta Pavellons Güell, a l'Avinguda de Pedralbes. La caminada anirà a càrrec de l'historiador i veí Josep Moran Ocerinjauregui.

Valora
Rànquings
  1. Empordà Dempeus crida a la mobilització contra l'allau d'iniciatives que amenacen el territtori
  2. Caminada popular reivindicativa per reclamar que no es construeixi la segona sortida de la C32 a Canet, Sant Pol i Sant Cebrià
  3. Protesta antimonàrquica a Girona contra la imposició de la imatge del rei Felip VI
  4. 100 anys d'infiltracions policials a l'independentisme català: de l'infiltrat del 1925 a Bandera Negra a l'infiltrat a Lleida descobert el 2025
  5. Vaga general per al 29 de maig!
  6. Una xaranga gironina guanya un concurs
  7. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
  8. Blanca Serra porta la Transició a judici
  9. Presentació a Reus de la reedició del llibre de Joan Crexell i Payà, "El Complot del Garraf (1925)"
  10. Centenars de persones es manifesten contra el racisme i els desnonaments a Mataró
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid