Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11 de setembre
La Diada a Tarragona, sota el lema "Som Països Catalans"

"En el procés sobiranista actual és important recordar els lligams del Principat amb el País Valencià, la Franja, les Illes Balears i Pitiüses i la Catalunya Nord."

11/09/2013 Política

A Tarragona la Diada Nacional pren un caire més popular amb tot d'activitats al marge de les institucions i englobades pel lema "Som Països Catalans" per reivindicar la territorialitat de la nació. Enguany se celebra la quarta edició de la festa amb fira d'entitats, jocs per a la mainada, parlaments, cercavila, diada castellera i dinar popular (els tiquets del qual es poden comprar al casal popular Sageta de Foc).

Des de les nou del matí i fins les cinc de la tarda es podrà gaudir d'aquesta festa autogestionada per les entitats i que vol "reivindicar la territorialitat de la nació i la llengua que uneix els pobles de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó", ja que, en paraules dels organitzadors "en el procés sobiranista actual és important recordar els lligams del Principat amb el País Valencià, la Franja, les Illes Balears i Pitiüses i la Catalunya Nord".

Valora
Rànquings
  1. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  2. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  3. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  4. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  5. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  8. La Fundació Reeixida presenta a Rubí, el llibre: Una Vida per Catalunya, de Jaume Martínez Vendrell
  9. La lluita contra l’especulació urbanística que amenaça el jardí històric de Ca l’Arnús Badalona
  10. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid