Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11S
La CUP Sitges participarà a diversos actes de la Diada

 

La CUP Sitges participarà a la Marxa de Torxes, a l’ofrena floral al Dr. Robert, a la Via Catalana per la Independència i a la manifestació tradicional de l’Onze de Setembre a Barcelona que aquest any enredereix el seu horari per no solapar-se amb la Via Catalana i tindrà inici a les 18:30 des de Plaça Urquinaona.


06/09/2013 Política

La Marxa d’aquest any, pren una especial importància degut a la commemoració dels 300 anys de l’ocupació borbònica de Sitges. Per aquest motiu, durant la Marxa es realitzarà un homenatge a tots aquells sitgetans i sitgetanes que van lluitar en la defensa de la vila aquell estiu de 1713.Com a novetat d’enguany i per a retre homenatge a la recuperació de la memòria històrica sitgetana i catalana que s’ha assolit recentment a la vila, amb la recuperació del Carrer de la Bassa Rodona i la Plaça del Pou Vedre, la Marxa tindrà el punt de partida en aquesta plaça. En aquest punt es podran adquirir les torxes i es donarà inici a la marxa a les 9 del vespre.

D'altra banda la CUP-Sitges participarà juntament amb l’Ateneu Popular de Sitges i l’Assemblea de Joves de Sitges com a moviment de l'Esquerra Independentista de Sitges a l’ofrena floral al Dr. Robert programat per a les 11 del matí del mateix dimecres 11 de setembre.

La CUP també dóna ple suport i convoca a la Via Catalana per la Independència, a la cadena que envoltarà la seu de “la Caixa” a Barcelona, així com també a la manifestació tradicional de l’Onze de Setembre a Barcelona que aquest any enredereix el seu horari per no solapar-se amb la Via Catalana i tindrà inici a les 18:30 des de Plaça Urquinaona.

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  9. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  10. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid