Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#TrieMBreadmissió
Se suspén el judici d'Andreu de Cabo

La nova data és el dijous de la setmana que ve, 14 de febrer, a les 9:30 al mateix jutjat social nº20 de Ronda Sant Pere 41.

07/02/2013 Laboral
Nou cartell on s'anuncia la nova data del judici Nou cartell on s'anuncia la nova data del judici

Aquest matí durant tres hores l’advocada d’Andreu de Cabo i l’advocat de la direcció d’autobusos de TMB han estat negociant la readmissió del company. La direcció ha decidit enrocar-se i negar-se a arribar a un acord, fent que el propi jutge, per l’hora que era ja, suspengués el judici, segons ha manifestat la Coordinadora Obrera Sindical (COS)

La nova data és el dijous de la setmana que ve, 14 de febrer, a les 9:30 al mateix jutjat social nº20 de Ronda Sant Pere 41.

Amb aquest 7 dies de marge, legalment no és possible convocar una nova aturada contra l’acomiadament del company Andreu de Cabo. Per aquest motiu, han fet una crida especial a tots i totes les companyes que treballen de tarda, a totes les persones d’organitzacions polítiques, sindicals, veïnals, etc. a que vinguin a mostrar aquell dia el suport al company i el rebuig al seu acomiadament.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  8. 13 anys sense en Toni Lecha
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid