Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#TrieMBreadmissió
Aturades a TMB y concentració de suport en suport a l'Andreu de Cabo

Fa més de 9 anys, a l’àrea de Telecomunicacions, va ser delegat del Comitè d’empresa per la CGT i ha denunciat públicament diversos casos de “corrupteles”.

06/02/2013 Laboral
Cartell en suport a l'Andreu de Cabo Cartell en suport a l'Andreu de Cabo

El proper dijous 7 de febrer es celebrarà el judici d'Andreu de Cabo i per aquest motiu s'han convocat aturades a TMB i una concentració de suport a les 9.00 h, davant el jutjat social núm. 20, a Ronda Sant Pere, 41, de Barcelona

El passat 18 de juliol de 2012 la Coordinadora Obrera Sindical (COS) lliurava una carta a les oficines de TMB dirigida a Joaquim Forn, President de TMB, Jaume Tintoré, Director General d’autobusos de TMB i Marta Labata, llavors Directora de Personal d’autobusos de TMB.

En aquesta carta, la COS expressava el seu suport a l'Andreu de Cabo i informaven als diferents caps de l’empresa que la lluita per la seva readmissió seria la nostra primera prioritat.

Des de aquell dia, la COS ha convocat diferents aturades per aquest motiu, ha defensat durant la mobilització contra la retallada salarial i contra la repressió sindical que no es podia signar un acord econòmic si no hi havia solució pel company i ha estès a través del moviment de la Unitat Popular la problemàtica de l’acomiadament per fer arribar la solidaritat al company i que l’Alcalde de Barcelona, Xavier Trias, i la Direcció de TMB sabés que el conflicte no es tancarà fins aconseguir que Andreu de Cabo torni a treballar.

Andreu de Cabo treballa a l'empresa des de fa més de 9 anys, a l’àrea de Telecomunicacions, va ser delegat del Comitè d’empresa per la  CGT i ha denunciat públicament diversos casos de “corrupteles” a la prefectura. Ell mateix ho explica en una carta.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  6. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  7. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  10. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid