Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
0Respostes
"0Responsables", un conjunt de vídeos sobre l'accident del metro de València

Mentre continuen les concentracions de cada dia 3 de cada mes a la plaça de la Verge de València

04/02/2013 Drets i Llibertats

Ahir es va estrenar a la xarxa "0Responsables", un conjunt de reportatges en vídeo per difondre tota la problemàtica que s'ha generat a l'entorn del pitjor accident registrat mai a Europa en un Metro on 43 persones van perdre la vida i vora mig centenar van resultar ferides. Ara ja fa més de 6 anys i els familiars de la víctimes encara no han tingut cap resposta ni tampoc, de moment, n'hi han hagut esponsables.

L'associació, Barret Films i la Fundació Valencianista i Demòcrata han fet possible aquest treball periodístic. El primer reportatge fa una descripció de la comissió d'investigació que es va dur a terme a les Corts Valencianes, que ha estat qualificada com la més curta de la història, ja que va durar 4 dies. Cal recordar que el PP va vetar documentació i testimonis que l'oposició demanava.

75 mesos demanant una atèntica investigació 

Ahir dia 3, l'Associació de Víctimes del Metro de València (AVM3J) es va tornar a concentrar a la plaça de la Verge de Valencia,  en una nova concentració i ja porta 74.

Els concentrats van insistir com ho fan cada dia 3, que el Consell reconegui que l'accident es podia haver evitat i també en la demanda que es realitzi una autèntica investigació per esbrinar les causes i així poder evitar que torni a succeir.

Valora
Rànquings
  1. Resistència al Pla de Balasc contra l’especulació urbanística i la destrucció intencionada de l’espai
  2. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  3. La pressió veïnal força l’aturada de les obres de l’Agroparc de Gelida malgrat la desobediència d’Ametller Origen i l’Ajuntament
  4. Mataró: exigeixen la dimissió de la regidora de Cultura
  5. Qui té por de Daniel Cardona?
  6. Som Poble-CUP demana la dimissió de l’alcalde de Sant Martí Vell per la seva col·laboració amb la Fundació Princesa de Girona
  7. Per molts anys Pablo Hasél!, la repressió no podrà silenciar-nos
  8. Sense les Pitiüses, els Països Catalans es buiden de sentit
  9. Una concentració contra l’ampliació de l’aeroport del Prat tanca l’Ecomarxa
  10. UCE de Prada de Conflent: una setmana de reflexió i compromís al peu del Canigó
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid