Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nadal
L'Ateneu Popular Octubre promou la campanya "Per nadal: No juguis amb el sexisme!"

Recorden que hi ha moltes joguines sexistes que ajuden a perpetuar l’ordre patriarcal

22/12/2012 Gènere
Cartell de l'Ateneu Popular Octubre Cartell de l'Ateneu Popular Octubre

En motiu de les festes nadalenques el cicle feminista de l'Ateneu Popular Octubre de Poble Nou de Barcelona es traslladarà de nou al carrer amb l'objectiu de promoure la campanya a favor de les joguines no sexistes i en contra del consum irracional.

Avui es dóna el tret de sortida i finalitzarà el 5 de gener de l’any vinent. Consistirà en tallers de fabricació de joguines i en el repartiment d’un tríptic que aporta eines a l’hora d’escollir les joguines aquestes Festes.

A més a més, a la paradeta de l’Ateneu trobareu llibres infantils en català de l’editorial Takatuka i sobre gènere de diverses editorials, entre d’altres coses.

L’assemblea feminista Cau de Llunes (AFRT) també s'ha sumat a la iniciativa i recorda  que hi ha moltes joguines sexistes que ajuden a perpetuar l’ordre patriarcal, i que està en les nostres mans desenvolupar una actitud responsable a l’hora de fer regals als nostres infants. A banda, Cau de llunes estarà aquestes vacances a la Rambla informant i repartint octavetes sobre les joguines sexistes.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid