Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nadal
L'Ateneu Popular Octubre promou la campanya "Per nadal: No juguis amb el sexisme!"

Recorden que hi ha moltes joguines sexistes que ajuden a perpetuar l’ordre patriarcal

22/12/2012 Gènere
Cartell de l'Ateneu Popular Octubre Cartell de l'Ateneu Popular Octubre

En motiu de les festes nadalenques el cicle feminista de l'Ateneu Popular Octubre de Poble Nou de Barcelona es traslladarà de nou al carrer amb l'objectiu de promoure la campanya a favor de les joguines no sexistes i en contra del consum irracional.

Avui es dóna el tret de sortida i finalitzarà el 5 de gener de l’any vinent. Consistirà en tallers de fabricació de joguines i en el repartiment d’un tríptic que aporta eines a l’hora d’escollir les joguines aquestes Festes.

A més a més, a la paradeta de l’Ateneu trobareu llibres infantils en català de l’editorial Takatuka i sobre gènere de diverses editorials, entre d’altres coses.

L’assemblea feminista Cau de Llunes (AFRT) també s'ha sumat a la iniciativa i recorda  que hi ha moltes joguines sexistes que ajuden a perpetuar l’ordre patriarcal, i que està en les nostres mans desenvolupar una actitud responsable a l’hora de fer regals als nostres infants. A banda, Cau de llunes estarà aquestes vacances a la Rambla informant i repartint octavetes sobre les joguines sexistes.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Quan a Girona s'executaven Borbons
  5. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  6. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  7. L’independentisme il·luminarà el Montseny la nit del 3 d’octubre
  8. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  9. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
  10. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid