Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
25-N
La CUP-AE valora molt positivament la campanya a les terres de Ponent-Pirineus

La formació tanca avui la campanya amb actes a La Seu d'Urgell (Alt Urgell), Sant Guim de Freixenet (Segarra), Les Avellanes (Noguera) i Rosellò (Segrià).

23/11/2012 Especial eleccions
Acte central de campanya a les terres de Ponent al Cafè del Teatre de l'Escorxador de Lleida Acte central de campanya a les terres de Ponent al Cafè del Teatre de l'Escorxador de Lleida

Ahir es va celebrar l'acte central de la CUP-AE a les terres Ponent-Pirineus al Cafè del Teatre de l'Escorxador de Lleida, ple a vessar, amb la participació del represaliat, Aleix Renyé i els candidats de la demarcació, Pau Lozano, Josep Anton Vilalta, Josep Cabré i Antonieta Jarne.

Valoració molt positiva

La formació fa una valoració molt positiva de la campanya, ja que s'una fet actes a totes les comarques de Ponent - Pirineus excepte Aran i en gairebé la totalitat de capitals de comarca. Aproximadament, un 53actes amb participació diversa però la major part superant les expectatives de participació. A Lleida es van superar les 300 persones, a Tàrrega 120, a Balaguer, un centenar i Mollerussa unes 70.

A gairebé totes les comarques s'han creat equips de suport amb amplia autonomia però cordinades des de la comissió de campanya de la Territorial des d'on s'ha distrubuit material, organitzats els actes i preparat les diverses accions per presentar els eixos del programa.

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid