Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
25-N
La CUP-AE valora molt positivament la campanya a les terres de Ponent-Pirineus

La formació tanca avui la campanya amb actes a La Seu d'Urgell (Alt Urgell), Sant Guim de Freixenet (Segarra), Les Avellanes (Noguera) i Rosellò (Segrià).

23/11/2012 Especial eleccions
Acte central de campanya a les terres de Ponent al Cafè del Teatre de l'Escorxador de Lleida Acte central de campanya a les terres de Ponent al Cafè del Teatre de l'Escorxador de Lleida

Ahir es va celebrar l'acte central de la CUP-AE a les terres Ponent-Pirineus al Cafè del Teatre de l'Escorxador de Lleida, ple a vessar, amb la participació del represaliat, Aleix Renyé i els candidats de la demarcació, Pau Lozano, Josep Anton Vilalta, Josep Cabré i Antonieta Jarne.

Valoració molt positiva

La formació fa una valoració molt positiva de la campanya, ja que s'una fet actes a totes les comarques de Ponent - Pirineus excepte Aran i en gairebé la totalitat de capitals de comarca. Aproximadament, un 53actes amb participació diversa però la major part superant les expectatives de participació. A Lleida es van superar les 300 persones, a Tàrrega 120, a Balaguer, un centenar i Mollerussa unes 70.

A gairebé totes les comarques s'han creat equips de suport amb amplia autonomia però cordinades des de la comissió de campanya de la Territorial des d'on s'ha distrubuit material, organitzats els actes i preparat les diverses accions per presentar els eixos del programa.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid