Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Col·laboracions
L'ANC manifesta el seu suport al Correllengua

El Correllengua i la Marxa cap a la independència "són dues activitats complementàries pel que fa als objectius que es proposen", segons l'ANC

27/06/2012 Cultura

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha manifestat el seu suport a la Coordinadora d’Associacions per la Llengua (CAL) i concretament a la iniciativa del Correllengua 2012 que començarà el proper 30 de juny a la població de Ripoll. La CAL també ha donat suport a l'ANC.

L'ANC remarca que enguany el tret de sortida del Correllengua, una activitat que es realitza des del 1996 en defensa de la llengua, la cultura i la nació catalanes, coincideix amb l’inici de la Marxa cap a la independència. En aquest sentit, ha destacat "la importància que ambdós actes tenen per al país" i ha afirmat que les dues activitats "esdevenen complementàries pel que fa als objectius que es proposen".

Per l'Assemblea, és "del tot evident el marcat paral·lelisme" que existeix entre el Correllengua i la Marxa, ja que el propi lema del Correllengua, "Llengua, cultura i llibertat", "ho explicita de manera clara".

A més, ha anunciat que el 30 de juny la CAL estarà representada en l’inici de la Marxa cap a la independència i l'ANC també serà present en els actes que donaran el tret de sortida al Correllengua 2012.

Per l'Assemblea aquest fet que mostra "la plena col·laboració" existent entre ambdues organitzacions, per l'ANC, que recomana a les assemblees territorials que on sigui possible s’estableixi un acord de col·laboració amb els organitzadors del Correllengua local que permeti solapar ambdós actes, Marxa i Correllengua.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. Crònica d’una mort anunciada
  4. La Coordinadora Antimonàrquica convoca una manifestació per mostrar el rebuig a l'obligació de penjar el retrat del Rei
  5. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  8. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. Manifest unitari en defensa de l'educació pública, democràtica i en català, i de rebuig a l'acord de pressupostots Pp-Vox
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid