Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Badalona
La CUP crida a participar a la Marxa cap a la Independència de l'ANC

“Des de la CUP ens identifiquem plenament amb el suport de l'ANC a les lluites socials, laborals, per l'alliberament gai i moltes més”

21/07/2012 Política

La CUP ha fet una crida a participar a la Marxa cap a la Independència que organitza l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) dissabte 28 de juliol a Badalona. De la mateixa manera, anima a sumar-se a Badalona per la independència, l'assemblea de l'ANC a la ciutat, per tal de treballar per la justícia social i nacional des del Barcelonès Nord.

En un comunicat, l'esquerra independentista de Badalona ha valorat molt positivament la creació i dinamisme del nucli local de l'ANC, "un projecte nacional que beu directament de la històrica Assemblea de Catalunya i és un òrgan popular i unitari cridat a tenir un gran protagonisme en el procés d'independència dels Països Catalans, fent de contrapès a les dinàmiques merament parlamentàries que tant pocs resultats han donat en clau d'alliberament nacional".

En aquest sentit, afirma que des que es va presentar el nucli a la ciutat, el gener passat, "des de llavors no ha parat de sumar persones a aquest projecte assembleari i democràtic, treballant sobretot l'organització interna i el seu creixement arreu de la ciutat".

"Des de la CUP ens identifiquem amb el suport de l'ANC a les lluites socials"

Per la CUP, la "Marxa cap a la Independència" que passa per Badalona el 28 de juliol "pot suposar un salt en l'avanç de l'independentisme a Badalona". Segons Francesc Duran, portaveu de la CUP, “ara més que mai necessitem moviments populars que apostin per la independència a la nostra ciutat", ja que no hi ha cap regidor independentista a l'Ajuntament de Badalona.

Així mateix, reitera que “des de la CUP ens identifiquem plenament amb el suport de l'ANC a les lluites socials, laborals, per l'alliberament gai i moltes més”.

Valora
Rànquings
  1. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  2. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  3. Qui té por de Daniel Cardona?
  4. Resistència al Pla de Balasc contra l’especulació urbanística i la destrucció intencionada de l’espai
  5. Sense les Pitiüses, els Països Catalans es buiden de sentit
  6. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  7. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
  8. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  9. Lleida acollirà una gran manifestació el 5 d’octubre contra les agressions al territori i en defensa de la vida rural
  10. "SOS Costa Brava" reivindica l'obertura del Camí de Ronda amb una passejada popular a Calella de Palafrugell
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid