Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita antirepressiva
Alerta Solidària crea un espai web dedicat als dos vaguistes empresonats

Alerta, Maulets i el grup de suport a Andreu Curto i Rubén Marín impulsen una campanya d'enviament de cartes als dos joves

07/06/2012 Drets i Llibertats

Davant la intensificació de la política repressiva encapçalada pel conseller d'Interior, Felip Puig, i que s'ha traduït amb l'ingrés a presó de dos joves compromesos, Alerta Solidària ha decidit crear un espai web dedicat íntegrament a la campanya de solidaritat i de denúncia del seu empresonament.

L'organització antirepressiva de l'Esquerra Independentista ha engegat l'apartat "Llibertat Rubén i Andreu" en què anirà difonent tota l'actualitat del cas, així com les convocatòries i mobilitzacions que vagin sorgint.

Una setmana després d'empresonar els dos activistes, es compten ja per desenes les protestes que s'han dut a terme a tot el país en suport a Andreu Curto i Rubén Marín. Diumenge passat un miler de persones es van manifestar pels carrers de Sants -d'on són veïns- i aquest dimecres la solidaritat amb amb els dos nois va encapçalar una manifestació contra les retallades a Tortosa.

Enviament de cartes

Tant Alerta Solidària, com Maulets -organització on milita Curto- com el grup de suport als dos empresonats, han impulsat una campanya d'enviament de cartes als dos joves perquè siguin conscients de la solidaritat envers ells que hi ha al carrer i per contribuir a trencar l'aïllament en què es troben.

Maulets i Alerta destaquen que qualsevol empresonament comporta un alt grau d'aïllament que fa molt més dures les condicions de vida a la presó. Per això, remarquen que "entre totes podem contribuir a trencar aquest aïllament i a fer que Andreu i Rubén se sentin acompanyats per totes nosaltres, que notin l'escalf de la nostra solidaritat i la força del nostre suport". "Enviant-los cartes els podem recordar que no estan sols, que el seu empresonament és injust i que som moltes les que continuem la lluita per la qual estan entre reixes", afirmen les organitzacions.

Adreces:

Andreu Curto Baiges
Centre Penitenciari Brians 1
Apartat de Correus 1000
08760 Martorell

Rubèn Molina Marin
Centre Penitenciari Brians 1
Apartat de Correus 1000
08760 Martorell

 

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  5. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  8. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  9. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  10. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid