Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Desnonaments
Sant Cugat del Vallès a favor de la ILP per regular la dació en pagament

La moció, presentada per CiU, el PSC, ICV-EUiA i la CUP, ha rebut els vots favorables d'aquests grups i l'abstenció del PP.

23/05/2012 Drets i Llibertats

Sant Cugat dóna suport a la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) per regular la dació en pagament, la paralització dels desnonaments i el lloguer social. El ple municipal d'aquest dilluns ha decidit instar el govern espanyol a presentar un projecte de llei que incorpori la dació en pagament a l'ordenament jurídic, en els casos que afecti la residència habitual. La moció, presentada per CiU, el PSC, ICV-EUiA i la CUP, ha rebut els vots favorables d'aquests grups i l'abstenció del PP.

El ple municipal ha acordat demanar un compromís ferm del govern espanyol per dur a terme les reformes legislatives adequades que permetin posar en marxa els recursos i mitjans necessaris per garantir la mediació pública entre deudors i creditors i l'accés a un habitatge en règim de lloguer a les persones i famílies afectades. El portaveu municipal del PSC, Ferran Villaseñor, ha estat l'encarregat de llegir la moció aprovada pels quatre grups que també han incorporat demandes a la Generalitat.

El PP de la seva banda s'ha abstingut en aquest punt perquè considera que ja hi ha un real decret regula els casos de dació en pagament, segons informa Cugat.cat

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  3. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  4. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  5. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  6. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  7. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  8. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  9. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  10. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid