Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Maresme
L'ANC i la campanya #novullpagar sumen forces

Convoquen conjuntament la jornada massiva de #novullpagar i la Caravana per l'Estat Propi al Maresme, prevista pel 20 de maig

15/05/2012 Política

L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha decidit sumar forces amb la campanya #novullpagar. És per això que ha convocat una segona Caravana per l'Estat Propi coincidint amb la segona jornada massiva d'insubmissió als peatges, prevista pel 20 de maig.

Després d’aplegar més d’un miler de vehicles el passat 15 de gener, la Caravana per l’Estat Propi, organitzada per Maresme per la Independència, territorial de l’ANC, tornarà a recórrer el Maresme el proper 20 de maig. Precisament en aquesta comarca és on hi ha l'autopista més antiga de l'Estat. La Caravana, que comptarà amb dues columnes que recorreran la C-32, fa un pas endavant en incorporar la insubmissió en el pagament de peatges.

A l'acció hi donen suport els alcaldes d'Alella, Andreu Francisco (ERC), -que diumenge va encapçalar una protesta per reclamar l'alliberament del peatge de la C-32- i Sant Pol de Mar, Montserrat Garrido (CiU). Francisco i Garrido van comparèixer aquest dilluns en roda de premsa per donar detalls de la convocatòria juntament amb el membre de l’ANC Xavi Ponsdomènech; Alexis Serrano, de la Plataforma Prou Peatges Maresme, i Josep Casadellà, impulsor #novullpagar.

Els organitzadors de la Caravana han explicat que “aquest és un petit pas que anirà seguit de tots els que facin falta, fins que els nostres polítics es decideixin” a “posar-se al davant del poble” per tal “d’arribar a assolir la plena llibertat del nostre país”.

Aquest segon #novullpagar al Maresme pretén concentrar milers de vehicles al peatge de Vilassar a les dotze del migdia. Els vehicles sortiran de Mataró, però també hi haurà punts de sortida a Montgat i Tordera, als extrems de la comarca. La protesta coincideix amb la segona Caravana per l'Estat propi que organitza l'ANC i que consisteix en una marxa lenta de vehicles per tota la C-32.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid