Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
Vilanova i la Geltrú dóna suport als estudiants del País Valencià

El Ple municipal aprova la moció presentada per la CUP que demana mostrar solidaritat vers la lluita dels estudiants al País Valencià

01/03/2012 Política
El passat dilluns 27 de febrer la CUP a Vilanova i la Geltrú va presentar una moció al Ple municipal que demanava “mostrar la solidaritat del Ple amb les reivindicacions i la lluita dels joves estudiants i amb la comunitat educativa valenciana”. La moció es va aprovar amb els vots favorables de tots els grups municipals, inclòs el PP.

El segon punt de la moció, on demanava “rebutjar l’actuació policial i demanar a les autoritats corresponents el cessament del cap de la Policia Nacional a València, Antonio Moreno, així com de la Delegada del Govern al País Valencià, Paula Sánchez de León”, va rebre l’abstenció del PP i de CiU.

La CUP va anunciar que els acords reflectits en la moció aprovada es faran arribar a la Generalitat Valenciana, a la Delegació del Govern espanyol al País Valencià i a l’IES Lluís Vives de València, institut on es van originar els esdeveniments.

Concentració de rebuig a la brutalitat policial

Desenes de vilatans i vilatanes del municipi van assistir dissabte passat a la convocatòria de l’Assemblea de Joves de Vilanova i la Geltrú, on s’instava a tothom a concentrar-se davant l’Ajuntament per tal de mostrar el seu rebuig a les retallades en ensenyament i a la brutalitat policial mostrada a València la setmana anterior.
Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  7. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid