Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Concentracions de suport als estudiants valencians

Les ciutats dels Països Catalans condemnen la repressió policial - Avui hi haurà concentracións a Lleida, Mataró i Olot

21/02/2012 Educació
Aquest dimarts hi ha convocades diverses concentracions de suport als estudiants del País Valencià que s'han mobilitzat per defensar l'ensenyament públic. Aquest dilluns ja se'n van celebrar a Barcelona, Alacant, Girona i Tarragona, on centenars de persones van sortir al carrer per denunciar també la brutalitat policial contra els manifestants.

Avui se'n celebraran a Lleida, Mataró o Olot. I dimecres a la Plaça Ma. Agustina de Castelló a les sis de la tarda com a mostra de rebuig a la repressió policial que està tenint lloc a la ciutat de València aquest dies, i en solidaritat amb les estudiants que es manifesten per un ensenyament públic i de qualitat.

A Lleida la concentració tindrà lloc a les set de la tarda a la Plaça de la Paeria, a Mataró a les sis davant de l'Ajuntament i a Olot a dos quarts de vuit a la Plaça del Rector Ferrer.

A més, a Tarragona, on ja es va celebrar ahir una concentració, les estudiants de l’IES Martí i Franquès de Tarragona, conjuntament el SEPC i el Jovent Llibertari, han convocat una tallada de la Plaça Imperial Tàrraco a les 11.30 de dimecres per tal de fer evident la solidaritat entre el jovent dels Països Catalans.

D’altra banda, a les set del vespre del mateix dimecres s’ha convocat una concentració als Despullats també a través de les xarxes socials.

Les organitzacions de l'esquerra independentista de Mataró i el Maresme, formada per la CUP, la COS, Maulets i el SEPC) han expressat el seu suport incondicional a la mobilització i als estudiants agredits, ferits i detinguts "de forma totalment injusta i irracional". Així mateix, manifesten la seva repulsa i denúncia davant d'"aquesta nova acció repressiva contra els i les que lluiten per una societat i un país més just, lliure i solidari".

Les organitzacions exigeixen responsabilitats polítiques el ministre d'Interior espanyol, Jorge Fernández Díaz, i la dimissió immediata de la delegada del govern espanyol a València, Paula Sánchez de Leon, com a responsable política directa de la nova onada de brutalitat policial.

Totes les organitzacions encoratgen la comunitat educativa a secundar la vaga general de l'ensenyament públic que tindrà lloc el 29 de febrer.
Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. Tres militants de l’Esquerra Independentista detinguts a Osona en una acció contra el model de grans distribuïdores
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid