Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Maulets rebutja l'encariment de les tarifes dels autobusos de Mallorca i la reducció de línies

En defensa dels interessos de les classes populars, Maulets de Mallorca ha mostrat el seu rebuig a la darrera pujada de les tarifes dels autobusos, així com a la reducció de les seves línies i freqüències.

L'organització juvenil denuncia que el PP, amb aquesta política de retallades dels serveis públics, "torna a demostrar al servei de qui governa, els empresaris i banquers que han provocat aquesta crisi, i que volen que siguem les treballadores i treballadors els que la paguem a base de fer-nos perdre cada vegada més drets socials". 

18/10/2011 21:20 Drets i Llibertats

Així, veu el PP com "el partit dels corruptes i els assessors no fa altra cosa que aplicar polítiques antisocials en tots els àmbits, mentre que torna a apostar per l'especulació".

D'aquesta manera, Maulets considera que en temps de crisi la pujada dels bitllets d'autocar suposa "un cop molt fort" pels treballadors de Palma, que són els principals usuaris d'aquest servei, i també pels milers de joves que en depenen per arribar als centres d'estudi o de treball.

A través de la campanya "el jovent de Mallorca plantam cara a la crisi", Maulets anuncia futures accions "de tot tipus" i es reafirma en la reivindicació d'un transport públic i gratuït que suposi una alternativa econòmica i ecològica al transport privat.


Per saber-ne més:

Concert contra les ETT a Palma 

 

Maulets de Palma realitza la primera acció contra les ETTs 

Maulets de Mallorca presenta la campanya "Tanquem les ETT" 

 

 

Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  5. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  6. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  9. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid