Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Polítics botiflers
CiU i PP contra el CAT a les matrícules
03/02/2012 Política

Ahir al Parlament de Barcelona els partits CiU i PP es van posar d'acord de nou per tombar una proposta de resolució d'ERC, a la comissió d'Interior de l'organisme autonòmic.

La resolució proposava donar instruccions a la policia autonòmica de trànsit de no multar els vehicles que portessin el distintiu CAT a la matrícula, encara que es mantingués sobre la “E” a les matrícules de tota la flota de vehicles de la Generalitat de Catalunya.

La moció va ser rebutjada a partir de l'aliança botiflera de CiU i PP, i del PSC que s'hi va abstenir, però que va deixar clar que es mostraven contraris a enganxar el distintiu CAR als vehicles oficials de l'administració autonòmica.

El diputat per ERC Oriol Amorós va recordar les paraules del portaveu del Govern de CiU el passat mes de juliol, quan Francesc Homs demanava a la població a portar el distintiu català de la matrícula. Ara el pacte botifler de CiU-PP es consuma també en el pla simbòlic, rebutjant el CAT que fa pocs mesos reivindicaven.

Només ERC i ICV van defensar que el Govern emetés una resolució perquè que no es multi els conductors amb l'adhesiu del CAT, ja que SI no va participar en aquesta comissió.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  2. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  3. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  6. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  7. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  8. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  9. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  10. Els sindicats convoquen una concentració davant la Conselleria d’Educació en plena negociació de la vaga indefinida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid