Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mitjans públics
Es constitueix una plataforma per defensar un model viable a RTVV

"La mala gestió i el malbaratament dels pressupostos públics des que governa el PP estan a l’origen de la fallida del conjunt del sector", afirmen els impulsors

18/01/2012 Comunicació
Sindicats i agents socials han constituït una plataforma orientada a defensar un model viable de Ràdio Televisió Valenciana (RTVV) després que el consell d'administració anunciés un ERO que podria deixar al carrer el 70% de la plantilla. Sindicats, diverses productores de l’audiovisual valencià, la Unió de Periodistes Valencians i representants de la Universitat de València formen part d'aquesta plantaforma, constituïda gràcies a una convocatòria de Compromís, que ha fet una crida a la resta de forces polítiques perquè s'integrin, sobretot als dos partits de l’oposició amb representació al Consell d’Administració (PSPV i Esquerra Unida).

Properament es farà públic un document per denunciar les causes comunes que han dut a la pràctica desaparició del sector audiovisual privat valencià i que ara amenacen amb l’acomiadament de més de 1.000 treballadors a RTVV. Segons afirmen, "la mala gestió i el malbaratament dels pressupostos públics des que governa el PP estan a l’origen de la fallida del conjunt del sector".

El document, que es presentarà en les properes setmanes a la societat, també apostarà per un suport decidit al sector audiovisual, al manteniment dels llocs de treball a RTVV i al model que hauria de ser desitjable com a servei públic i promotor actiu del valencià.
Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  3. Pels carrers de València i Alacant un sol crit: Mazón dimissió!!
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Mobilització a Camprodon contra el telefèric de Vallter amb suport de Kylian Jornet
  6. Pensar i fer (2). Mig segle d’involució econòmica, social, ideològica i política
  7. L’ANC reivindica la lluita independentista a Urquinaona
  8. La catalanofòbia espanyolista
  9. Un cas peculiar de colonialisme interior: l’explotació espanyola dels Països Catalans
  10. L’Aplec del Puig resisteix la pluja i manté viva la flama del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid