Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els treballadors de RTVV assenyalen als actuals directius com a responsables del gran forat econòmic

La plataforma RTVV tenim futur ha obert recentment la seua pàgina a Facebook per tal de relatar de primera mà la seua experiència com a professionals en la televisió i ràdio que paguem tots i totes i que servix als interessos del Partit Popular.
Els treballadors i treballadores de RTVV continuen la seua ronda de mobilitzacions setmanals per tal de reivindicar una televisió pública de qualitat i en valencià al temps que assenyalen als actuals directius, i l’excés d’assessors, com a responsables del gran forat econòmic generat per l’ens.

09/02/2011 16:04 Política
En un comunicat assenyalen: no podem pagar el malbaratament dels fons públics que han fet els nostres directius. Unes pràctiques irresponsables que en el cas de Pedro García està investigant la justícia en relació amb la trama Gürtel, i que el seu successor José López Jaraba no està corregint: La direcció de RTVV tracta de fer pagar als treballadors el malbaratament de diners públics i encara no ha proposat cap mesura per a reduir l’excés de directius de la casa.

López Jaraba manté les polítiques de nepotisme i afavoreix amics i coneguts amb les contractacions innecessàries, com ara la de la nova pàgina web en que l’empresa s’hauria gastat 450.000, segons les informacions publicades. Tot per una faena que, perfectament, haurien pogut fer treballadors de les nostres empreses sense que costara un euro més dels seus salaris i amb un millor resultat.
 
És en estes qüestions on s’ha de retallar i mantindre una política austera. Jaraba, amb el suport de la Generalitat no poden continuar practicant la política de terra cremada amb RTVV i han de posar, d’una vegada per totes, la televisió i la ràdio públiques al servei de la societat valenciana.
 
Font: Pica'm
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  3. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  6. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  7. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  8. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  9. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  10. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid