Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP trasllada a Geli el malestar per les retallades a la UdG

Jordi Navarro es reuneix amb la rectora de la UdG per parlar de temes relacionats amb la ciutat i la universitat

19/11/2011 Política
El grup municipal de la CUP a l’Ajuntament de Girona, representat pel seu regidor i portaveu, Jordi Navarro, es va reunir el passat dimecres 16 de novembre amb la rectora de la Universitat de Girona, Anna Maria Geli, per tal de posar sobre la taula temes d’actualitat vinculats a la ciutat i a la universitat.

Al llarg de la trobada, no només es van intercanviar opinions i punts de vista sobre les relacions entre la universitat i la ciutat, sinó que la reunió també va servir per expressar el malestar de la CUP envers les retallades que està patint la Universitat de Girona. El representant de la CUP va demanar “valentia i bel·ligerància” a l’equip de govern i a la mateixa rectora a l’hora d’imposar-se i denunciar les retallades que està imposant la Generalitat en l’àmbit universitari, demanant que “faci pinya amb el conjunt de la comunitat universitària gironina”.

Per altra banda, la Candidatura d’Unitat Popular de la ciutat va mostrar el seu interès en la situació de la universitat en l’àmbit acadèmic, tot encoratjant la rectora a intensificar les relacions i els projectes compartits amb la resta d’universitats dels Països Catalans, especialment amb la de Perpinyà. Navarro també va demanar que la UdG que s’impliqui en la Taula de la Mobilitat, de creació recent, per tal d’abordar els problemes de mobilitat que pateixen tant els estudiants com la resta de la comunitat universitària.

Finalment, Navarro també va aprofitar per traslladar a la rectora el suport de la CUP a la jornada de vaga convocada el passat 17 de novembre a diversos municipis del país.

La CUP participa als actes previs a la vaga

El mateix portaveu, juntament amb altres membres de la CUP, van aprofitar l’estada a la universitat per participar en alguns dels actes que havien organitzat el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) i altres entitats de l’àmbit universitari per esclafar motors de cares a la jornada de vaga.
Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  7. Habitatge o caos
  8. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  9. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid