Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Navarro: "Som aquí per donar veu als qui durant molts anys no n'han tingut"

Dia històric a l'Ajuntament de Girona. CiU ha acabat amb 32 anys de govern socialista i la CUP ha entrat per primer cop a l'Ajuntament, amb tres representants. La formació, que serà a l'oposició, s'ha compromès a fer política de forma "humil, voluntària i amb vocació de servei al poble".

Els tres regidors de la candidatura han promès el càrrec, en què han fet públic el seu compromís a servir la ciutadania gironina, el poble català, i treballar per la justícia social i per uns Països Catalans independents i equilibrats ambientalment.

01/07/2011 18:07 Política
En la votació d'investidura, els tres edils de la formació s'han votat a si mateixos, tal i com havia anunciat la CUP. Això no ha impedit que Carles Puigdemont hagi estat investit com a nou alcalde, que governarà en minoria. El portaveu de la CUP, Jordi Navarro, que lluïa una samarreta en contra de les retallades, ha recordat a Puigdemont que té una majoria molt feble, i que haurà de ser dialogant i saber cedir, si vol garantir la governabilitat del consistori.

Finalment, en un intens i emotiu discurs, Navarro ha agraït a totes les persones que han fet possible que la CUP hagi obtingut representació, i ha repassat els principals eixos que guiaran l'acció institucional del grup municipal de la CUP durant aquests pròxims anys. El portaveu ha expressat que la CUP ha arribat a l'Ajuntament per "donar veu als qui durant molts anys no l'han tingut", i s'ha compromès a fer política de forma "humil, voluntària i amb vocació de servei al poble".

Per saber-ne més:

Els tres regidors de la CUP a Girona prenen avui posessió

 

Els regidors de la CUP a Girona renuncien al sou i als assessors

El TC ratifica definitivament el tercer regidor de la CUP a Girona

La CUP manté el tercer regidor a Girona 

ERC persisteix en reclamar el tercer regidor a la CUP de Girona 

Totes les notícies sobre el 22-M

La CUP es consolida com «l'alternativa necessària» 

La veu de la Unitat Popular: entrevistes als alcaldables de la CUP

Més de tres milions de ciutadans podran votar la CUP el 22-M 
 

 

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid