Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El Borbó Joan Carles I accepta la Presidència d’Honor de l'any Borja

 En un dur comunicat els Independentistes de la Safor  emés hores abans de l'inauguració oficial de l'Any del V Centenari Borja denuncien la política cultural classista a Gandia.

L'Any Borja commemora la figura de Francesc de Borja, Duc de Gandia i també jesuita. A les vuit del vespre en el Saló de Corones del Palau Ducal saforenc és presentaran publicament els actes del centenari que compten amb el suport i financiació d'entitats públiques com l'Ajuntament, la Generalitat i el Govern Espanyol.

Els saforencs afirmen que "La figura del rei Borbó i els seus avantpassats no pot ser més nefasta. Al seu llarg currículum delictiu se suma el fet indignant de viure en un estat d'ostentació malaltís, mentre tota la resta de gent ha de viure de les seues mans".

28/10/2009 19:34 Cultura

Pels Indpendentistes "La seua vinguda a Gandia fa 34 anys, quan encara l'ajuntament estava governat per franquistes moribunds, pretenia legitimar la seua figura cara, innecessària i imposada, en una campanya que va fer extensiva a altres localitats ".

Per saber-ne més:

Comunicat: Borbons a l'INEM o l'autèntic sentit de la democràcia popular! NOU PROJECTE

5é Centenari del natalici de Francesc de Borja, Duc de Gandia -Llibertat.cat

Rànquings
  1. Neutralitzar el comportament ocupant
  2. Recorden que l'obra de teatre on es ridiculitza el català va representar-se a l'antiga presó model de Barcelona on centenars de catalanistes i independentistes van complir condemna
  3. La CUP reclama la incoació d'expedients per a determinar i sancionar els responsables de les irregularitats denunciades a l'empresa comarcal de residus NORA SA
  4. L’ANC i la CACGi preparen mobilitzacions contra les visites borbòniques de la setmana vinent
  5. XLVI Aplec patriòtic al Pi de les Tres Branques
  6. Reflexions sobre el Codi de Conducta i Bon Govern de l’Ajuntament del Vendrell davant l’afer de les factures del PSC
  7. La CUP denuncia que el turisme de masses condemna Calella a la pobresa i presenta una ofensiva contra els pisos turístics il·legals
  8. Arrenca a Barcelona l’Ecomarxa 2025 amb el lema “Gotes d’esperança, onades de canvi”
  9. Ens tracten com a presumptes culpables
  10. "Un govern per a tothom"? Només si tothom pot decidir
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid