La consellera de Territori Sílvia Paneque ha visitat aquest diumenge l'encreuament de la c-53 amb la carretera de Castellserà per publicitar la licitació de la rotonda que la pressió popular ha aconseguit en aquest punt viari, després de molts accidents.
Paneque serà la última responsable en l’aprovació del Pla Urbanístic del macrobiogàs del fons d’inversió CIP a la Sentiu.
Pobles Vius hem demanat a la Consellera que obri un debat tècnic, social i polític sobre el desplegament del biogàs, degut a la implantació massiva i especulativa que està convertint la zona de Ponent en un pol d’atracció de residus.
Hem demanat l’aturada de la tramitació urbanística del PEUA de La Sentiu Bioenergy SL i hem sol·licitat un reunió urgent per analitzar els incompliments i perills d’aquest projecte.
Juntament amb membres d’altres plataformes del territori hem protestat per la implantació de macroprojectes com la incineradora de Juneda i pel recent decret-llei sobre de colonització energètica que està pendent de ser validat pel parlament.