Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Biogàs
Pobles Vius Plataforma davant la visita de la consellera Sílvia Paneque
23/06/2025 Territori

La consellera de Territori Sílvia Paneque ha visitat aquest diumenge l'encreuament de la c-53 amb la carretera de Castellserà per publicitar la licitació de la rotonda que la pressió popular ha aconseguit en aquest punt viari, després de molts accidents.

Paneque serà la última responsable en l’aprovació del Pla Urbanístic del macrobiogàs del fons d’inversió CIP a la Sentiu.

Pobles Vius hem demanat a la Consellera que obri un debat tècnic, social i polític sobre el desplegament del biogàs, degut a la implantació massiva i especulativa que està convertint la zona de Ponent en un pol d’atracció de residus.

Hem demanat l’aturada de la tramitació urbanística del PEUA de La Sentiu Bioenergy SL i hem sol·licitat un reunió urgent per analitzar els incompliments i perills d’aquest projecte.

Juntament amb membres d’altres plataformes del territori hem protestat per la implantació de macroprojectes com la incineradora de Juneda i pel recent decret-llei sobre de colonització energètica que està pendent de ser validat pel parlament.

Valora
Rànquings
  1. Mor la històrica militant independentista Blanca Serra i Puig
  2. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  3. Sancionen un membre d'Orgull Agents Rurals per haver tallat l'accès a una base militar espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  5. El fil que no es pot trencar
  6. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  7. In memoriam Blanca Serra i Puig (1943-2026)
  8. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  9. Blanca Serra: "En política l’adamisme porta a no reconèixer els predecessors d’un pensament o grup: cada grup o partit es creu que ha nascut com una novetat absoluta..."
  10. L’ANC obre el debat estratègic de l’independentisme davant un nou cicle electoral
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid