Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Donem suport a la Vaga General del País Valencià

Davant la ferida oberta per l’actuació criminal en la riuada de la DANA del govern valencià, presidit per Carlos Mazon, La Intersindical de Catalunya expressa tot el suport a la Vaga General que es durà a terme el proper 29 de maig al País Valencià, convocada per la germana Intersindical Valenciana, la COS, la CGT i la CNT.

El 29 d’octubre de 2024 el govern valencià del PP, amb el suport de VOX, va tenir un comportament negligent -amb el resultat més visible de 229 persones mortes-  però amb unes afectacions socials, econòmiques i vitals a les comarques centrals del País Valencià monstruoses.

Hi cal afegir el paper de molts empresaris que aquell dia van posar en risc la vida de molts treballadors i treballadores, el negacionisme climàtic dels partits que falquen el govern fent cas omís als avisos meteorològics i un capitalisme desaforat que s’expressa amb un habitatge inaccessible i una contínua retallada en serveis públics com la sanitat, l’educació, els serveis socials i serveis d’emergència.

La gestió post-DANA dels partits que ocupen el govern del País Valencià contínua en el mateixos paràmetres que el dia de la riuada, posant per davant els beneficis en lloc de les persones, no assumint responsabilitats i impedint iniciar un procés de reparació i justícia per a totes les víctimes.

És per això que La Intersindical de Catalunya reclamem, al costat de la classe treballadora del País Valencià, la dimissió de Carlos Mazón i exigim amb els companys i companyes de La Intersindical Valenciana, la COS, la CGT i la CNT:

  • Reparació i justícia per a totes les víctimes de la DANA. Reconeixement d’Incapacitat Permanent absoluta amb prestació vitalícia per a les persones treballadores que la demanin i que hagin perdut a un familiar per la DANA.
  • Que es reverteixin les privatitzacions, es reforcin els serveis públics i es millorin les condicions laborals del personal del sector públic.
  • Que les persones afectades pels ERTO de la DANA cobrin el 100% del sou.
  • Creació d’un permís retribuït sense límit de dies per a situacions d’alerta meteorològica i/o risc d’inundacions.
  • La reducció de la jornada laboral a 32 hores o 4 dies.
  • La recuperació del poder adquisitiu dels salaris.
  • Que es respecti el dret a l’habitatge amb un control de preus de lloguer i de venda, i amb la creació d’un parc públic d’habitatge de lloguer.
Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  5. Policies? Parlem-ne
  6. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  7. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  8. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  9. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  10. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid