Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En defensa del territori
Centenars de persones es manifesten contra el Pla de Ponent a Gavà

La promotora ARBELA amb un fons d'inversió internacional construirà 225 habitatges (a partir de 750.000€) eliminant la pineda documentada des del Segle XVI sota la crida "Habitatges compromeses amb la regeneració i protecció de l'entorn"

16/12/2024 Política

Centenars de persones s'han s'han mobilitzat de nou per denunciar la destrucció de la darrera pineda litoral de Gavà (així ho anuncien els promotors) i la construcció de 225 habitatges a un mínim de 750.000 euros (5 habitatges protecció a construir en altres llocs)

La darrera Pineda litoral de tota l'Àrea Metropolitana, a tocar del mar, una Pineda de rere duna, amb molt bon estat de conservació serà properament tallada per construir 225 habitatges de Luxe gràcies a l'Ajuntament de Gavà 

La promotora ARBELA amb un fons d'inversió internacional construirà 225 habitatges (a partir de 750.000€) eliminant la pineda documentada des del SXVI i té el cinisme de anunciar que "Viviendas comprometidas con la regeneración y protección del Entorno".

El Pla de Ponent que implica impermeablitzar més de 70hectàrees amb ciment, asfalt i voreres per damunt de la C-32 empitjorarà encara més la inundabilitat de Gavà i Castelldefels.

Cal remarcar que Gavà ha estat un dels municipis declarats com a zona greument afectada amb motiu de la DANA del 28 d'octubre al 4 de novembre. "Doncs, si us ha perjudicat, ja podeu sol·licitar les ajudes del Govern central" apunta la Plataforma en contra del Pla de Ponent.

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  4. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  5. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  6. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  7. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  8. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  9. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
  10. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid