Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Condemnen un independentista de la Cerdanya després de rebutjar l'ajornament del judici per la Llei d'amnistia

El jutjat de Girona li imposa 3 mesos de presó per resistència i una multa de 4.000 euros per delicte de lesions

12/01/2024 Drets i Llibertats

El Jutjat Penal 3 de Girona ha condemnant a un jove independentista de la Cerdanya a una pena de tres mesos de presó i una multa de prop de 4.000 euros. Aquesta condemna està relacionada amb la seva participació en un tall a la carretera N-152 com a part de la vaga general convocada per la Intersindical – CSC el 21 de febrer de 2019.

Alerta Solidària, l'organització de suport als represaliats per motius polítics, ha informat que la sentència ha estat redactada "amb rapidesa" i ja estava signada el 29 de desembre, tot basant-se en els delictes de resistència i lesions. Cal destacar que la defensa havia sol·licitat l'ajornament del judici, argumentant la possible aplicació de la llei d'amnistia, però aquesta petició va ser rebutjada, i el judici es va celebrar el 18 de desembre sense la presència de l'acusat, que ha desobeït citacions i manté una actitud de no col·laboració amb la justícia espanyola.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  3. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  4. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  5. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  6. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  7. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  8. Les biblioteques de Barcelona tanquen l’estiu de vaga denunciant «repressió sindical» i exigint dimissions
  9. Ghjurnate Internaziunale a Corti: el mirall cors
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid