Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Condemnen un independentista de la Cerdanya després de rebutjar l'ajornament del judici per la Llei d'amnistia

El jutjat de Girona li imposa 3 mesos de presó per resistència i una multa de 4.000 euros per delicte de lesions

12/01/2024 Drets i Llibertats

El Jutjat Penal 3 de Girona ha condemnant a un jove independentista de la Cerdanya a una pena de tres mesos de presó i una multa de prop de 4.000 euros. Aquesta condemna està relacionada amb la seva participació en un tall a la carretera N-152 com a part de la vaga general convocada per la Intersindical – CSC el 21 de febrer de 2019.

Alerta Solidària, l'organització de suport als represaliats per motius polítics, ha informat que la sentència ha estat redactada "amb rapidesa" i ja estava signada el 29 de desembre, tot basant-se en els delictes de resistència i lesions. Cal destacar que la defensa havia sol·licitat l'ajornament del judici, argumentant la possible aplicació de la llei d'amnistia, però aquesta petició va ser rebutjada, i el judici es va celebrar el 18 de desembre sense la presència de l'acusat, que ha desobeït citacions i manté una actitud de no col·laboració amb la justícia espanyola.

Valora
Rànquings
  1. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  2. [Comunicat] A 9 anys de l'èxit de la Vaga General del 3 d'octubre: memòria i dignitat. Preparem-nos per a un nou embat
  3. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  4. La manifestació pel dret a l’habitatge s’ajorna fins dilluns per l’alerta meteorològica
  5. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  6. Reivindiquen a Barcelona el llegat de l'1-O en el camí cap a la independència
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  10. El moviment per l’habitatge torna a omplir Barcelona i posa la vaga general en l'agenda
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid