Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
Concentracions als centres educatius del País València en protesta per les polítiques de Conselleria

Pel caos de les adjudicacions, la modificació dels horaris en ESO, les acusacions del conseller contra el professorat i la pretensió de reduir el valencià a l’ensenyament

 

21/09/2023 Educació

Ahir al matí desenes de centres al llarg del País Valencià han secundat la convocatòria dels tres sindicats i s’han concentrat a l’hora del pati a les portes dels centres educatius.

STEPV, CCOO i UGT havien convocat aquestes concentracions per protestar pel caos de les adjudicacions, la modificació dels horaris en ESO, les acusacions del conseller contra el professorat i la pretensió de reduir el valencià a l’ensenyament.

D’altra banda, STEPV ha sol·licitat una reunió urgent al Secretari Autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy, per a tractar la situació d’indefensió jurídica que s’ha plantejat arran de la inadmissió per part del TSJ del recurs contra la resolució de 31 d’agost per la qual es modifiquen els horaris d’ESO. A més, la majoria dels instituts enquestats pel Sindicat han manifestat que el professorat ha vist modificat el seu horari lectiu per l’aplicació d’aquesta resolució, fet que no és legal, aspecte que també se li ha traslladat al Secretari Autonòmic.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  8. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid