Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Emergència climàtica
La CUP Barcelona- L’Alternativa denuncia macroesdeveniments com la Copa Amèrica

La formació aposta per destinar i augmentar recursos en habitatge i serveis públics

01/03/2023 Territori

La CUP Barcelona- L’Alternativa ha denunciat macroesdeveniments com la Copa Amèrica mb una inversió pública de 70 milions d’euros. "Els beneficis repercutiran en l'agència d'inversions de Barcelona Global i suposaran un impacte ecològic i social per a les veïnes", afirma la formació.

Per a la formació , amb aquest projecte guanyarà "Eduard Torres és el President de Turisme de Barcelona, el consorci público-privat des d'on es gestiona el turisme a la ciutat. És vicepresident del Gremi d'Hotels de Barcelona i propietari d'una cadena d'hotels. Aurora Catà, empresaria, consellera de Repsol i presidenta de Barcelona Global. Per altra banda, Roger Torrent, no amagava que l'objectiu és posicionar la Marca Barcelona en el mercat turístic nord-americà, malgrat ser una competició esportiva sense cap tradició ni lligam aquí".

D’aquí al 22 d’agost de 2024, data oficial d’inici de les regates prèvies que decidiran qui competeix del 12 al 27 d’octubre, Barcelona començarà a patir modificacions per adaptar-se a aquesta competició.

L'Ajuntament de Barcelona celebra que "l'aposta de la ciutat per l'economia blava i les transformacions impulsades al Port Olímpic, la qualitat de les instal·lacions, la diversitat d'espais destinats a la competició, les infraestructures actuals i les que es posaran en marxa, l'experiència de la ciutat com a organitzadora de grans esdeveniments esportius, la tradició nàutica i l'oferta educativa i d'oci" hagin estat "factors decisius en l'elecció de Barcelona com a seu d'aquest esdeveniment" i asseguren que aquesta celebració tindrà un impacte econòmic estimat entre 900 i 1.000 milions de dòlars.

Quina és la realitat? Unes 2.500 persones passaran molts mesos a la ciutat per preparar la prova i fer inversions en els vaixells per "adaptar-los al clima de la ciutat". Les veïnes son qui viuran l’afectació de tot plegat. I el benefici, motiu i excusa per celebrar aquests tipus d’esdeveniments i “enriquir” la ciutat no se l’endurà l'administració pública, sinó que ho farà Barcelona & Partners, l'agència d'inversions de Barcelona Global.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. Tres militants de l’Esquerra Independentista detinguts a Osona en una acció contra el model de grans distribuïdores
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid