Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ensenyament
L’STEI Intersindical llança una enquesta a l’afiliació sobre el nou acord d’ensenyament públic

Des del passat 18 de novembre no hi ha hagut cap altre reunió per parlar de l’acord de millora

06/02/2023 Cultura

L’STEI Intersindical ha engegat una enquesta a la seva afiliació perquè valori quins són els punts més importants per a la negociació del proper acord de millora, en qüestions com la rebaixa de les ràtios, la carrera professional, la reducció de l’horari lectiu a totes les etapes educatives, la minva de la burocràcia i l’actualització dels permisos, entre d’altres.

L’enquesta inclou també un apartat en què es demana a l’afiliació quines accions està disposada a fer  per a forçar la Conselleria a negociar el nou acord, que el conseller va anunciar a la Mesa Sectorial el novembre de 2018. Des del passat 18 de novembre, en què hi va haver la darrera mesa tècnica sobre l’acord de millora, no hi ha hagut cap altra mesa ni s’ha presentat cap altre esborrany  El ventall d’opcions d’aquestes accions va des de fer concentracions, aturades i la possibilitat de la vaga.


L’STEI denuncia que el col•lectiu de professorat de l’ensenyament públic no pot esperar més i que cal negociar l’acord de millora ja.     

Valora
Rànquings
  1. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  2. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  3. La maldat com a bandera
  4. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  5. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  6. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  7. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  8. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  9. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  10. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid