Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Vaga Sanitària
La Marea Blanca de Catalunya dona suport a les convocatòries de vaga al sector sanitari públic i les vagues del sector d’ensenyament
16/01/2023 Salut

La Marea Blanca de Catalunya ha manifestat en un comunicat que dona suport a les convocatòries de vaga al sector sanitari públic convocada per diferents sindicats tot reconeixent la greu situació actual, així com a les vagues del sector d’ensenyament convocades des de USTEC, CGT, CNT i del Sindicat d’Estudiants.

També apunta que respeten les decisions que tant individualment com col.lectivament hagin adoptat i puguin adoptar les treballadores i treballadors del sector així com les seves assemblees, seccions sindicals, comitès d’empresa i juntes de personal.

Conviden a la ciutadania a ser solidaris amb els treballadors i treballadores mobilitzats aquests dies de vaga i ens animem totes a participar de les mobilitzacions convocades com la manifestació dia 25 a Barcelona, les diferents accions que es puguin realitzar arreu del territori el dia 26 de gener i la concentració a la Pl. Sant Jaume del dia 28, així com a la manifestació convocada pel proper dia 17 de gener a Martorell convocada pel Forum Social del Baix Llobregat entre d’altres, tot esperant que siguin tant exitoses i participatives com la manifestació d’aquest passat dissabte 14 de gener a Terrassa que ha agrupat entre 10 mil i 15 mil persones.

Puntualitzen que "ens hi va la salut a totes i tots, i no només als treballadors i treballadores de la sanitat i que davant de la gravetat de la situació de la sanitat pública a Catalunya i els efectes per a la salut de totes reclamem que Govern i Parlament de Catalunya actuïn de manera urgent en conseqüència en garantia d’un sistema sanitari públic i universal de qualitat"

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Tres militants de l’Esquerra Independentista detinguts a Osona en una acció contra el model de grans distribuïdores
  10. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid