Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
19-G
Els Cantaires per la Llibertat, l'ASM i el Consell per la República donen suport a la protesta contra la cimera Sánchez-Macron
16/01/2023 Drets i Llibertats
El proper dimecres, 18 de gener, els Cantaires per la Llibertat donaran suport amb la seva actuació a la protesta contra la cimera Sánchez-Macron, que tindrà lloc l’endemà, 19 de gener a Barcelona, convocada per lANC, Òmnium i el Consell de la República i a la qual s'han adherit els tres partits independentistes i més de trenta entitats de la societat civil. Els Cantaires, juntament amb l’Assemblea Sobiranista de Mallorca i el Consell de la República, fan una crida a la participació de la ciutadania a l'acte de dimecres, que tindrà lloc a la Plaça de Cort a les 20h..

La cimera pretén escenificar una suposada liquidació del procés independentista català, una liquidació molt allunyada de la realitat perquè cada dia es demostra que l’independentisme continua ben actiu. Per altra banda els Estats espanyol i francès comparteixen des de fa segles una hostilitat ferotge contra la llengua catalana, i en el cas de Mallorca, cal no oblidar que Castella, a través del Tractat dels Pirineus, va cedir a França El Rosselló i part de la Cerdanya, territoris continentals del Regne de Mallorca, sense consultar els afectats.

Pel dret a decidir i per la llengua catalana, per tant, consideren que la cimera franco-espanyola també es mereix, de totes, totes, una manifestació de protesta des de Mallorca.
Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  5. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  6. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  7. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  8. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  9. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid