Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català
Cloenda de la commemoració del 90é aniversari de les Normes de Castelló

Decidim, l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) i l’Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) han commemorat el 90é aniversari de les Normes de Castelló amb una concentració aquest dissabte a Castelló de la Plana. Les entitats també han dut a terme a la Sala La Bohemia les jornades Horitzó Joan Fuster, un fòrum de «reflexió i debat sobre les línies de treball que cal desenvolupar per seguir teixint xarxa entre els diversos territoris dels Països Catalans».

18/12/2022 Lema

La commemoració del 90é aniversari de les Normes de Castelló han finalitzat aquest dissabte amb una manifestació pels carrers de Castelló. La marxa de caire lúdic i reivindicatiu ha començat a les 17.30 a la Casa Matutano, indret on es van signar les Normes.  Ha comptat amb la participació de col·lectius socials, polítics i culturals d’arreu dels Països Catalans

A continuació  s'ha fet un acte polític al recinte de Fires i Mercats, que ha donat pas a les actuacions musicals de Jazzwoman, Auxili i la Kinky Band. També hi ha estat la històrica banda de folk Al Tall, que torna a ajuntar-se per l’ocasió deu anys després d’haver-se retirat. En els concerts, hi han participat més de deu artistes per situar la ciutat que va acollir la signatura de les Normes del 1932 en la reivindicació lingüística i l’escena musical i cultural valenciana.

Al matí, s'han fet unes jornades de reflexió i debat “Horitzó Fuster” amb l'objectiu de teixir complicitats entre Decidim, l'ANC i l'ASM i també retre un homenatge a Joan Fuster. 

Valora
Rànquings
  1. La CUP reclama la incoació d'expedients per a determinar i sancionar els responsables de les irregularitats denunciades a l'empresa comarcal de residus NORA SA
  2. SIXENA: el 155, encara
  3. Recorden que l'obra de teatre on es ridiculitza el català va representar-se a l'antiga presó model de Barcelona on centenars de catalanistes i independentistes van complir condemna
  4. Neutralitzar el comportament ocupant
  5. Suspès un concert d'una banda militar al Castell de Calonge per una protesta independentista i la pluja
  6. XLVI Aplec patriòtic al Pi de les Tres Branques
  7. Ens prenen la terra, ens prenen la vida
  8. El català, llengua nacional dels Països Catalans
  9. Reflexions sobre el Codi de Conducta i Bon Govern de l’Ajuntament del Vendrell davant l’afer de les factures del PSC
  10. Què es podria fer amb els 3.200 milions de l’aeroport? Manel Riu ho analitza a Crític
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid