Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català
Plataforma per la Llengua celebra la II Trobada de socis i voluntaris a València en la diada del 9 d'Octubre

Les jornades 'Activa't per la llengua' tindran una xarrada de Ferran Suay sobre assertivitat lingüística, un dinar de germanor i la participació en la manifestació de la Diada Nacional del País Valencià

04/10/2022 Drets i Llibertats

Plataforma per la Llengua celebrarà la II Trobada de socis i voluntariat el proper diumenge 9 d'octubre, diada del País Valencià, a l'Octubre Centre de Cultura Contemporània (carrer Sant Ferran, 12) de València. Les jornades 'Activa't per la llengua' tindran una xarrada sobre assertivitat lingüística impartida pel psicòleg Ferran Suay, un dinar de germanor i la participació en la manifestació convocada per la Comissió 9 d'Octubre. Qui vulga participar en la trobada, encara està a temps d'inscriure's a través d'aquest enllaç.

La jornada començarà a les 10:30 h amb la benvinguda i acreditació dels participants i obriran amb el plat fort del dia: un taller per a superar, amb solucions pràctiques, les situacions de «submissió lingüística» dels valencianoparlants. A les 11 hores s'iniciarà la formació, que serà impartida per Ferran Suay, doctor en Psicologia i professor de la Universitat de València, que ha sigut president d'ELEN (Xarxa Europea per la Igualtat Lingüística). 

Posteriorment, a les 14 hores, tindrà lloc un dinar de germanor i de vesprada, a les 17 hores, els assistents es dirigiran cap a la plaça de Sant Agustí per a sumar-se a la tradicional manifestació de la Diada Nacional del País Valencià, convocada per la Comissió 9 d'octubre, que enguany porta per lema "Guanyem sobiranies". La marxa s'iniciarà a les 18 h i Plataforma per la Llengua tindrà un bloc propi sota el lema "La llengua l'hem de guanyar dia a dia", en referència a una frase de l'escriptor Joan Fuster amb motiu del centenari del seu naixement. 

L'ONG del valencià acudeix a la cita reivindicant, una vegada més, la llengua pròpia del país com a eina de cohesió social. L'objectiu de la trobada és compartir els projectes de l'entitat, intercanviar coneixements i generar col·laboració entre les diverses persones que treballen per la defensa i la promoció del valencià.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid