Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Esquerra independentista
Militants de diverses assemblees d'ARRAN deixen l'organització per constituir "Horitzó Socialista"
31/07/2022 Política

En les darreres setmanes, alguns militants de les assemblees d'Arran del Baix Llobregat, El Camp, el Vallès Oriental, el Maresme, comarques nord-orientals, de les Terres de Ponent, la Marina Alta, la Plana i de Palma han oficialitzat el trencament amb l'organització per constituir-se sota el nom d'Horitzó Socialista i es defineixen com a "un òrgan de difusió i reflexió del jovent comunista dels Països Catalans". A la Viquipèdia expliquen com s'ha produït l'allunyament amb Arran i les bases de constitució d'Horitzó Socialista.

En un del seus articles crtítics  apunten que cal "impulsar la lluita ideològica per desvetllar la naturalització de les relacions socials capitalistes i per socialitzar la necessitat d’una alternativa socialista". A més, fan una critica a les organitzacions de l'Esquerra Independentista, "com a moviment que no ha sabut adaptar una estratègia socialista clara i desplegar una praxi coherent amb ella, s’ha estat produint una dinàmica mobilitzadora del tot infructuosa. La tònica general és de reaccionar davant de qualsevol problemàtica que estigui en boca de l’opinió pública, impedint obrir debats i posar qüestions que es consideren estratègiques sobre la taula. Alhora, el model de mobilització es basa en la transmissió d’una narrativa entre la societat entenent-la com quelcom homogeni, sense concretar a quin sector es transmet i amb quins objectius" i els acusa de socialdemòcrates.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  7. Policies? Parlem-ne
  8. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  9. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  10. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid